Nazia Ki Sachi Kahani Nazia Ki Zubani, Real Desi Chudai Ki Kanhiyan , Real Fucking Stories

Zahid me apko apni story bata rahi hon muj ko story likhnay ka koi experience nahi ya aik kosish ha, ap apney group mein aaj hi post kar d...

Zahid me apko apni story bata rahi hon muj ko story likhnay ka koi experience nahi ya aik kosish ha, ap apney group mein aaj hi post kar djye ga zaror...

Mera naam nazia ha aur me lahore ki rehney wali hoon. Mera lover sargodha ka rehney wala ha aur wo hamary milney walay hain, jub me apney relatives sey milney sargodha jati hoon tou unkay ghar bhi jati hoon. Wo mujhsey 6 saal bara ha

Aur uski study complete honey k bad humara shadi karnay ka irada ha. Ab me story ki taraf aati hoon. Merra figure 36-32-37 ha jo k daikhney waley ko bahut attract karta ha, Mera lover kafi romantic or sexy ha, but hamara relation bilkul pakeeza tha

Hamarey relation ko 5 saal ho gaye they aur hum kabi kissing ya touching sey aage nai gaye. Aik din me sargodha gai hoo'ee thi tou uskey ghar bhi gai, wo aur uska bhai ghar mein akeley they, Uska bhai apnay room so raha tha, wo mujhey apney room mein ley gaya

Pehley hum batein kartey rahey phir usney muj ko kiss karna shuru kar dia, me pehley oss ko mana karney lagi lekin baad mein madhosh honey lagi aur uska saath bhi denay lagi. Uska hath merey boobs tak pahunch gaya lekin me itni madhosh ho chuki thi k usy rok na saki

Usney boobs ko dabana shuru kar dia aur me ko metha sa dard honey laga sath hi wo kiss bhi karta raha, phir usney mujhey bed par lita dia aur merey opar aa gaya aur kissing k sath sath me k boobs bhi dabata raha aur phr gardn py kis krny lga

Gardn sey hoty huay wo boobs pey aya aur mujhy shirt utarney ko bola. Me ny mana kar dia aur kaha k mjhe janey do. Magar wo be'qabu ho chuka tha. Merey aisa kehney par wo naraz ho gaya aur kaha k agar tum ne meri bat na mani aur chali gai to mjhe bhol jana

Me pareshan ho gai aur kaha k ok me shirt utarti hon. Me ney shirt utar di aur hathon sey jism ko chupany lagi q k mujhy sharm a rahi thi. Wo to jaisy mujh py jhapat para aur merey jism ko chomne laga aur meri bra opar kar k boobs ko chosne aur dabany lga

Me pagal honey lagi q k aisa pehli martaba ho raha tha aur me us waqt 17 sal ki thi. Wo me k boobs ko dewano ki tarah suck karta raha aur mujhey nechy koi sakht lambi chez feel honey lagi jo k uski dick thi. Me ko maza aany laga aur me ne taangen khol dein

Aur opar sey hi uska lun meri choot ko msalany laga, me mazy say beyqaboo honey lagi phir usney apni shirt utar k meri shalwar utaar di meri chut geeli ho chuki thi aur wo mairee choot ko apni garam garam zuban lick karny laga

Me siskariyan bhar rahi thi ahahahhhhhhhh... ahhhhhh... uffffffffffffffff.. maine uska sar apni choot par dabaya hua tha, 15 mint tak choot lick karney k bad usney apni jeans utar di aur underwear bhi, Wo bilkul nanga ho gaya uska lund normal tha ziada bra aur mota nai tha yahi koi 6 inch lumba or one and half inch mota ho ga

Wo meri taangon k darmiyan baith gaya aur apna lund meri pussy par rakh dia, usney dhaka lagaya aur dard se me bey kaboo honey lagi but cheekhi nai q k is tarah uskey bhai jag sakta tha, bus moo say halki see Ahhhhhhhhhhhhh...... ufffffffffffffffff.... Aaaeeeeeeeeeeeee nikali Usney dosra dhaka lagaya aur lund sara mairee choot k andar chala gaya, or bay ikhtiyar mairay moo say AAAAAAeeeeeeeeeee nikli.

Ab mujhey bahut dard ho raha tha isi liye me ney usy rukey ko bola. Wo ruk gaya aur merey boobs suck karney laga phir jab usney dekha k me dobara madhosh ho rahi hoon tou usney lund aagay pechy yani choot k ander bahir karna shuru kar dia. Muj ko abb bahut maza a rha tha.

Wo dhakky lagany laga aur me jazbaat may sisakney lagi ahhhhhhhhhh ahhhhhhhhhhh ohhhhhhhhh phir usney dhakky tez kar diye aur me ny usko kass k pakar lia aur sisakney lagi aahhhhhhhhhh me ko dard ho raha tha tez tez karney sey

Phr me ne kaha bussssss kaarrrrrrr doooooooo plzzzzzzzzzzz usney meri aik na maani aur wo chotny wala tha jaisy hi wo chootney laga usney apna lund bahir nikal lia. Jb uski mani nikal gai to usney dobara sucking aur kissng shuru kar di

Lund abi b pussy k bech mein hi tha. Thori der bad lund dobara khara honey laga usney kaha isy suck kar k ready karo. Me ne inkar kar dia. Phir kafi minaton k bad usney me ko manaya aur me ny usky lund ko suck kiya. Usky mu sy awazen nikal rahi thi ahhhhh

Phr wo ahista ahista khara ho gaya aur dosra round laga. Is dafa usney mujhey kaha k ulti leto. Me ulti leti to usney mujhy ghori bna dia aur pechy sy lund daal k zor zor sey chodney laga. Me awaazen nikaalney lagi ahhhhhhhh ahhhhhhhhh ahhhhhh ssssssssss

Haaaaaey. Merey boobs zor zor sey hil rahy thy phr 10 mint bd wo thak gaya aur kaha ab tum opar a jao. Me ki sharm khtm ho chuki thi me usky opar charh gai aur lun ko andar daal liya jaisy hi lun andar gaya meri siski nikal gai. Lun pora andar ja chuka tha

Main phir opar nechy honey lagi, hum dono madhosh ho chukey thy is position mein dono ko maza a raha tha. Me tez tez opar nechy honey lagi. Pory rom mein bed ki awaz a rahi thi aur hum dono sisak rahy thy. Aaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh ahhhhhhhhhhhhhh.

Me choot gai aur choot k uskey opar let gai. Abi wo nai choota tha usney kaha dobara karo lekin me thak chuki thi is liye inkar kar dia. Usney meri chut ko pechy sy thora opar kiya. Me us sy lipti hui thi bus chut opar uthi huwi thi.

Usney zor zor sy dhakky lagany shuru kar diye me masti sy pagal ho gai aur zor zor sy awazen nikalny lagi ahhhhhhhh ohhhhhhhhh ssssssssss i loovvvveeee yooooou myyyyyy liffffffe i caaannn't livvvve without u. Wo b awazen nikalny lga

Hum dono jannat ki sair kar rahy thy aur aik dosry sy lipty huay they wo dhaky laga raha tha aur me uchal uchal k lund pey gir rahi thi. Lund jarr tak andar ja raha tha akhir mein usney aur tez dhakky lagana start kar diye aur sisakny laga.

Aakhir mein aik zor daar dhakka lagaya aur lund bahir nikal lia q k wo choot gaya tha. Phr hum thori der aik dosry sy lipty rahy. 3 ghnty ho chuky thy bhai uthney waley they isi liye maine kapry pehny aik lami si french kiss ki saray jisam per aik nasha or madhoshi abhi bhi cha'ee hooi thee aur ghar kis tarhan wapis aai kuch maloom nahi...

Related

Real Sex 4108976731694715799

Post a Comment

  1. Only gril house wife aunth jo real mai ya cl msg pr enjoye krna chahti ho mukaml razdari k sath jo barosa kr saky rabta kry 03499305654

    ReplyDelete

emo-but-icon

Follow Us

Featured Post

Holi me chudai final maza

  ” हे मैं यहाँ, काम के मारे मरी जा रही हूँ.. और वहां तुम ..ए सी में मजे से बैठे हो चलो….काम में हेल्प करवाओ…” टीपीकल गुड्डी..नाराज हो के वो...

Hot in week

Comments

tabsrecent{fbig2}/Behan,Mami,Friend Mother

Side Ads

Text Widget

Connect Us

item